هاست نت افراز را به صورت رایگان تست کنید.

معمولا انتخاب سرویس هاست مناسب کار آسانی نیست و بهترین روش هم تست هاست است. شرکت نت افراز هاست رایگان برای تست ارائه نمی کند اما در اینجا روشی به شما ارائه می شود که بتوانید هاست نت افراز را به صورت رایگان تست کنید.

برای این کار ابتدا باید یک سرویس هاست را انتخاب کنید. با توجه به اینکه هاست جدید ایران نت افراز ارائه شده است و کیفیت خیلی خوبی هم داره، پیشنهاد ما این است که از هاست ایران استفاده کنید تا بتونید سرعت واقعی لود سایت رو ببینید.

در مرحله بعد باید سرویس رو خریداری کنید!

بله، در این مرحله باید هزینه پرداخت کنید اما موضوع مهمی که خیلی از کاربران به اون توجه ندارند اینه که هاست نت افراز قابلیت کنسل کردن داره.

به این معنی که شما می تونید سرویس هاست خریداری شده رو تا یک هفته تست کنید و اگر از سرویس به هر دلیلی راضی نبودید یا اصلا منصرف شدید یا هر دلیل دیگری داشتید، درخواست کنسلی سرویس را برای نت افراز ارسال کنید.

در این صورت تمام پولی که برای خرید هاست پرداختید به شما برگشت داده میشه.

 

نکته مهمی که وجود داره اینه که با این کار شما میتونید یکی از بهترین سرویس دهنده های هاست ایرانی رو تست کنید و اگر از کیفیت رضایت داشتید، کار خودتون رو با اونها ادامه بدید.

دقت کنید که هزینه پرداختی شما، به حساب کاربری بر نمی گرده و مستقیم به حساب بانکی شما عودت داده میشه پس نگران اینکه مثل برخی شرکت ها مجبور باشید اون پول رو در خودِ نت افراز استفاده کنید، نباشید.

ضمن اینکه برای اینکه بتونید هاست نت افراز رو با قیمت کمتری خریداری کنید، کافیه که از کد تخفیف نت افراز استفاده کنید تا هزینه شما کمتر بشه و اگر خوستید با اونها کارتون رو ادامه بدید یا حتی پولتون رو پس بگیرید، هزینه کمتری پرداخته باشید.

 

درباره‌ی hamed

همچنین ببینید

کد تخفیف نت افراز

سرویس هاست ویندوز نت افراز

دلایل عدم ارائه سرویس تحت ویندوز از آنجایی که تمامی شرکت های هاستینگ ایرانی از …

دیدگاهتان را بنویسید