سرویس هاست ایران نت افراز راه اندازی شد

شرکت نت افراز در گذشته با ارائه هاست فرانسه و آلمان کاربران زیادی را حذف کرده بود و با توجه به اینکه سرویس های این شرکت حجم زیادی داشت و با قیمت پایین عرضه می شد، کاربرها تمایل زیادی به استفاده از سرویس های این شرکت داشتند.

بر خلاف سرویس های خارجی این شرکت، سرویس های ایران نت افراز حجم پایینی داشت و جوابگوی نیاز کاربران نبود.

همینطور محدودیت هایی که برای دسترسی به اینترنت در کشور ایجاد شده است، شرکت نت افراز را به ارائه سرویس های ایران با حجم بالا ترغیب کرده است.

سرویس های هاست ایران نت افراز، با همان نام سرویس های خارجی و دقیقا با همان امکانات و قیمت ارائه شده است و این موضوع برای بسیاری از کاربران اهمیت پیدا کرده؛ چرا که این سرویس ها می تواند جایگزین سرویس های خارجی شود و این کمک را هم به کاربر و سایت ها می کند که بتوانند سایت های خود را به ایران منتقل کنند.

در این صورت هم سرعت لود بالاتری برای سایت ها متصور است و هم اینکه در صورت راه اندازی اینترنت ملی و یا بروز اختلال برای دسترسی به اینترنت، سایت کاربران در دسترس خواهد بود.

ضمن اینکه سرورهای ایران نت افراز سرویس آنتی فیلتر هم دارد.

به این معنا که اگر سایت شما نیاز به اتصال به سرویس هایی دارد که ما را تحریم کرده اند، دیگر جای نگرانی در این مورد نیست.

البته زمانی که سایت در سرورهای خارجی میزبانی می شود، چنین مشکلاتی دیده نمی شود اما زمانی که سایت را به سرورهای ایران انتقال دهید، ممکن است در این مورد با مشکل مواجه شوید.

اما سرویس نت افراز برای دور زدن تحریم ها، مشکل این گونه سایت ها را هم رفع کرده و اگر برای اتصال به هر سرویس دهنده ای به دلیل تحریم با مشکل مواجه هستید، به پشتیبانی نت افراز اطلاع دهید.

برای خرید هاست ایران نت افراز، با استفاده از کد تخفیف نت افراز هزینه کمتری پرداخت کنید و یک سرویس با کیفیت در اختیار داشته باشید.

درباره‌ی hamed

دیدگاهتان را بنویسید